Savez za Željeznicu

ALTPRO-ov RLC23 – tehnološki i financijski napredno rješenje

ALTPRO-ov RLC23 – tehnološki i financijski napredno rješenje

Tvrtka ALTPRO, jedna od članica Saveza za željeznicu, doživjela je još jedno u nizu priznanja, ovoga puta vezano uz njihov centralni uređaj RLC23  koji je ugrađen na lokalnoj pruzi u Austriji i odlično funkcionira. O tome piše najnoviji broj časopisa SIGNAL + DRAHT

Tvrtka ALTPRO, članica Saveza za željeznicu, širi lepezu proizvoda, plasira ih širom svijeta, razvija nove, otvara novi proizvodni pogon… O jednoj njihovoj maloj, ali uspješnoj, investiciji u svibanjskom broju stručnog časopisa SIGNAL + DRAHT (engl. Rail Signalling + Telecommunication) objavljen je stručni članak sa detaljnim opisom prethodnih specifičnih zahtjeva, opisom funkcioniranja cijelog sigurnosnog sustava, nizom fotografija i nacrta. Riječ je o vodećem magazinu za eksperte u signalizaciji i automatizaciji željezničke infrastrukture diljem svijeta.

U stručnom članku pod naslovom „Zaštita željezničko-cestovnih prijelaza na lokalnim prugama u Austriji“, opisano je to kako je ALTPRO-ov RLC23 – centralni uređaj poslužio kao tehnološki napredno i financijski prihvatljivo rješenje za kompleksne situacije ŽCP-a na zillertalskoj željeznici u Austriji. Zillertalbahn je inače lokalna pruga (760mm) koja se nalazi između općina Jenbach i Mayrhofen, pokraj rijeke Ziller u tirolskom području.

Osim što nema postavnica i ulaznih signala, problem Zillertalbahna bila je i međusobno kratka udaljenost između ŽCP-ova, a zbog ograničenih financijskih sredstava tražila su se jeftinija rješenja. ALTPRO-ov RLC23 poslužio je kao idealno rješenje, budući da je uz ovaj uređaj, za dva ili više bliskih ŽCP-a, bilo potrebno imati po jedan mjerni uređaj, umjesto po jedan za svaki ŽCP. Time se smanjio broj potrebnih pružnih elemenata, kao i troškovi infrastrukture. Iako pruge većih i manjih kolosijeka zahtijevaju drugačije sustave signalizacije, zahtjevi za razinom sigurnosti ŽCP-ova svugdje su isti. U članku je opisano kako je unutar nekoliko godina uporaba  ALTPRO-ovih RLC23 sustava na austrijskim ŽCP-ovima pokazala visoki stupanj zrelosti i fleksibilnosti te opravdala ulaganje u rješenja koja pružaju. Primjena im je prilično jednostavna, ponajviše zahvaljujući lakoj konfiguraciji i fleksibilnosti u povezivanju sa postojećim signalno-sigurnosnim sustavima ili lokalnim sustavima kontrole vlakova. RLC23 dizajniran je i certificiran prema zahtjevima normi za najvišu razinu sigurnosti te ima certifikat koje je izdao TUV Rheinland.

Trenutno je u Austriji nekoliko ŽCP-ova opremljeno RLC23 SIL4 sigurnosnim sustavom i koriste se zajedno s kabinskom signalizacijom i računalnim sustavom kontrole vlakova.

Više pročitajte u cijelom članku koji je dostupan na linku: članak_RLC23_Signal Draht 52017

Više o ALTPRO-u.

© 2019 Savez za Željeznicu