Savez za Željeznicu

Traže se najbolje željezničke turističke kampanje

Traže se najbolje željezničke turističke kampanje

Od 26. siječnja do 25. studenoga 2021. traje natječaj za izbor najboljih željezničkih turističkih kampanja. Kampanje se mogu prijaviti na stranici Europske godine željeznice na kojoj je trenutno najavljeno 78 različitih događaja kroz godinu.

Na mrežnoj stranici Europske godine željeznice (https://europa.eu/year-of-rail/news_en)  trenutno je najavljeno 78 raznih događanja koja će se organizirati širom Europe na temu željeznice. Među njima je i natječaj za najbolju kampanju vezanu uz promociju željeznice i turizma u 2021. koji su zajednički raspisali ETC (Europska transportna komisija) i Eurail Group. Natječaj traje od 26. siječnja do 25. studenoga 2021., a cilj mu je uspostaviti dugotrajni dijalog između željeznice i turizma. Natječaj otvoren je za sve organizatore turističkih ruta u cijeloj Europi, bez obzira jesu li one na lokalnoj ili prekograničnoj razini.

Grupa Eurail je tvrtka odgovorna za upravljanje i marketing Eurail-a i Interrail Passes-a, koja osigurava neograničena i fleksibilna putovanja kroz cijelu Europu. ETC je neprofitna udruga koja promovira Europu kao turističku destinaciju na trećim tržištima, a jedan od potpredsjednika borda direktora je i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić.

Nagrade će se dodijeliti u dvije kategorije: Nova promotivna inicijativa Europske godine željeznice 2021. i Najkompletnija željeznička turistička promotivna inicijativa koju će dodijeliti poseban ocjenjivački sud. Titula “Najbolje europske željezničke turističke kampanje 2021” bit će dodiljeljena marketinškoj kampanji koja će kreirati najbolju sinergiju između željezničkog i turističkog sektora te učinkovito promovirati putovanje željeznicom kroz Europu, kao i održivi turistički model.

Nagrađene kampanje imat će različite mogućnosti povećanja vidljivosti kroz objave na promotivnim kanalima ETC-a, podršku korporativnih koumunikacija ETC-a i EURAIL-a kroz njihove komunikacijske kanale, a “Najbolja europska željeznička turistička kampanja 2021.” dobit će akreditirani digitalni bedž, certifikat i plaketu.

Bit će vrlo zanimljivo pratiti kampanje koje će se prijavljivati na ovaj natječaj, s obzirom na okolnosti “novog normalnog”, ograničenih mogućnosti putovanja i upitne turističke sezone. Nadamo se da će se i neka hrvatska tvrtka odvažiti i prijaviti kampanju, kako bi odmjerila snage sa europskim kolegama.

Tekst: Vlatka Škorić

Foto: Ante Klečina

© 2021 Savez za Željeznicu